Opplev Bistro Bohème sin imponerende Dry Aged Tomahawk, en eksklusiv delingsrett på 1–1,2 kg med 50% norsk Wagyu. Perfekt for deg som elsker mørt kjøtt, rik smak og en middag utenom det vanlige. Velg mellom servering for 2–4 eller 4–8 personer.
Høydepunkter
- Ligger sentralt på Frogner
- Tomahawken veier mellom 1 og 1,2 kg, og er mørt, saftig og full av smak
- Biffen består av 50% norsk Wagyu, som gir ekstra marmorering og en eksklusiv smaksopplevelse
- Retten passer perfekt for 2-4 personer, eller 4-8 personer, avhengig av hvor sulten man er
- Serveres med sprø, gyldne fries som et klassisk og smakfullt tilbehør
- En frisk og balansert sidesalat følger med for å komplettere måltidet
- Grønn peppersaus med fyldig smak og kremet konsistens er inkludert
- Dette er en signaturrett fra à la carte-menyen – nå tilgjengelig til kampanjepris
- Du vet vel at du kan se alle dine deals på smartphonen? Last ned Let's deal for iPhone og Android
Vilkår
- Dealen er gyldig i 60 dager fra kjøp
- Bord kan bookes: alle dager frem til 18.00
- Bookinginfo får du i ordrebekreftelsen
- Dealer som ikke brukes grunnet for sen booking, sykdom, manglende oppmøte, avbestilling eller flytting mindre enn 24 timer før bestilt time, refunderes ikke
Mer om dealen
Om Bistro Bohème:
Der Paris møter verden
Bistro Bohème på Frogner er en uformell og levende møteplass hvor matglede står i sentrum. Her får klassiske folkefavoritter nytt liv gjennom kreative, globale smaker og uventede vrier. Inspirert av bohemenes frie livsstil byr vi på en spennende smaksreise i en inkluderende atmosfære. Enten du inviterer til en helaften med venner eller en uformell hverdagsmiddag – her er det høyt under taket og rom for de lange samtalene.
Additional information
★★★★★
"Magisk vibes med pulserende musikk! Top service av hyggelige folk med høy kompetanse på både mat, vin og cocktails! Anbefales"
★★★★★
"Råeste service, mat og drikke 10/10! Stemning var også helt kanon. Anbefales på det sterkeste"
★★★★★
"Jeg har savnet et sted der du får god stemning, god musikk , drinker og en vibe . Wow. Endelig !!! Kom hit!"
★★★★★
"Utrolig bra kjøkken, deilig vibe og super hyggelig og proff betjening. Oslo trenger sånne steder"